دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

اعترافات صریح جاسوس موساد و سیا درباره عراق، سوریه و غزه

اعترافات صریح جاسوس موساد و سیا درباره عراق، سوریه و غزه

الیزابت تسورکوف اسیر صهیونیست در عراق اعتراف کرد که برای سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل موسوم به “موساد” و سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به “سیا” کار می کند و در عراق برای به راه انداختن جنگ بین شیعیان فعالیت کرده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم احمقانه جنگ علیه غزه را مدیریت می کند و خانواده اسرای صهیونیست باید به او برای توقف آن فشار بیاورند.

به گزارش ایرنا، الیزابت تسورکوف اسیر صهیونیست در عراق در این ویدئو که کانال صابرین نیوز منتشر کرده، اعتراف می کند که “اسرائیلی” است و بعد از ترک سرزمین های اشغالی به آمریکا رفته و برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به “سیا” کار کرده است.

او می گوید که در سوریه برای پایه ریزی روابط بین رژیم اسرائیل و گروه شبه نظامی موسوم به “نیروهای دموکراتیک سوریه” وابسته به ارتش آمریکا در شمال شرقی سوریه فعالیت کرده است.

این جاسوس می گوید: من به عنوان عنصر وابسته به موساد و سیا در سال ۲۰۲۲ به سوریه رفتم.

تسورکوف می افزاید: در عراق هم برای تقویت اختلافات از طریق هماهنگی تظاهرات (اکتبری ها) به منظور ایجاد درگیری شیعی – شیعی در این کشور کار کردم.

وی درباره نوار غزه و جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به این منطقه گفت: من به خوبی حوادث در غزه را پیگیری می کنم. روزانه حوادث غزه را دنبال می کنم؛ از جمله به قتل رسیدن زنان و کودکان و مردان و بمباران بیمارستانها.

تسورکوف افزود: این سیاست باعث نفرت افکنی بین ما و مردم فلسطین در غزه می شود و به صلح با غزه منجر نمی شود. این مدیریت احمقانه ای از جانب کابینه نتانیاهو است که به فاجعه و ادامه جنگ منجر خواهد شد. من از خانواده های گروگان ها (خانواده اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین) می خواهم که پیوسته برای توقف جنگ علیه غزه به خاطر فرزندان و دختران خود وارد عمل شوند زیرا این جنگ باعث کشته شدن آنها خواهد شد. این جنگ را نتانیاهو به طور احمقانه از طریق همسرش “ساره” و فرزندش “یائیر نتانیاهو” مدیریت می کند. اگر می خواهید که فرزندان و دخترانتان زنده برگردند، باید این جنگ متوقف شود.

وی در پایان این ویدئو می گوید: من برای خدمت به موساد و سیا وارد عراق شدم و از حدود هفت ماه است که در اسارت به سرمی برم. من به “اسرائیل” خدمت کردم و فکر می کنم که هیچ چیزی (برای آزادی ام) اتفاق نخواهد افتاد و هیچ اقدامی برای آزادی ام وجود ندارد و مهم است که “اسرائیلی ها” بدانند که این همان (ماهیت) کابینه اسرائیل است. من در وضعیت آسانی نیستم. من به خانواده ام و دوستانم می گویم که برای آزادی هرچه سریع ترین من وارد عمل شوید تا برگردم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *