پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

هنیه: جهاد و شهادت ادامه دارد/ نبرد با دشمن نامحدود است

هنیه: جهاد و شهادت ادامه دارد/ نبرد با دشمن نامحدود است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تسلیت شهادت «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که راه جهاد، شهادت و مقاومت ادامه خواهد داشت ، هنیه افزود که ملت فلسطین شبانه روز در مقابل دشمن ایستاده است و هیچ گاه خسته و آرام نخواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المیادین، «اسماعیل هنیه» در گفت وگوی تلفنی با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان را تسلیت گفت.

وی تاکید کرد که نبرد ما با دشمن نامحدود است.

هنیه افزود که ملت فلسطین شبانه روز در مقابل دشمن ایستاده است و هیچ گاه خسته و آرام نخواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اضافه کرد که ملت فلسطین به راه جهاد و شهادت و مقاومت ادامه خواهد داد.

پیش از این زیاد النخاله تاکید کرد که شهادت شیخ خضر عدنان نمادی برای مبارزه ملت شجاع ماست و اگر امثال شهید خضر عدنان نبودند، مساله فلسطین از بین می رفت.

النخاله اضافه کرد که هر روز که می گذرد، پیروزی ما در آینده قطعی تر می شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: اراده شیخ خضر عدنان در نبرد طولانی، مستقیم و رو در رو با دشمن صهیونیستی که به افتخار شهادت نائل شد، مدال افتخار و شرافت بر سینه ملت شجاع فلسطین است.

وی افزود که شیخ خضر عدنان یک نماد بزرگ از نمادهای ملت فلسطین و مبارزان راه آزادی در جهان و پرچمی برافراشته در مسیر ما به سوی قدس باقی خواهد ماند.

النخاله با تاکید بر وفاداری به خون تمام شهدا و شهید خضر عدنان گفت که تا آزادی کامل خاک فلسطین و پاکسازی آن از قاتلان و جنایتکاران صهیونیست، دست از جهاد بر نمی داریم.

وی گفت که مبارزه مداوم و مقاومت و حق طلبی، عنوان جهاد ما است که هیچ گاه متوقف نخواهد شد هرچند بهای آن سنگین باشد.

منابع خبری بامداد امروز گزارش دادند، شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین نیز تائید کرد که شیخ خضر عدنان پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه هشتاد به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می رود.

وی همچنین به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت تعیین شد و در سال ۱۹۹۸ در انتخابات این انجمن به پیروزی رسید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *