چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

عیادت تولیت آستان قدس رضوی از مجروحان حادثه حرم مطهر امام رضا(ع)

عیادت تولیت آستان قدس رضوی از مجروحان حادثه حرم مطهر امام رضا(ع)

*حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی شامگاه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه با حضور در بیمارستان امدادی مشهد مقدس، بر بالین مجروحان حادثه ناگوار امروز حرم مطهر رضوی حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج در جریان روند درمان و اقدامات انجام‌شده برای سلامتی آنان قرار گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی از مجروحان حادثه ناگوار حرم مطهر امام رضا(ع) عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی شامگاه سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه با حضور در بیمارستان امدادی مشهد مقدس، بر بالین مجروحان حادثه ناگوار امروز حرم مطهر رضوی حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج در جریان روند درمان و اقدامات انجام‌شده برای سلامتی آنان قرار گرفت.
تولیت آستان قدس رضوی پس از عیادت در جمع خانواده مجروحان حاضر شد و با اطمینان بخشی به آنان مبنی بر اینکه گروه پزشکی تمام تلاش خود را بهبود هرچه سریعتر به کار بسته است، ابراز کرد: در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که این عزیزان به بیمارستان رضوی برای ادامه روند درمان منتقل شوند.
وی ابراز کرد: قطعاً تمام امکانات و توان پزشکی برای بهبودی این دو عزیز به کار بسته خواهد شد و آستان قدس رضوی نیز هر امکاناتی در راستای بهبودی زودتر آنان نیاز باشد، تأمین خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به دستگیری عامل حادثه حرم مطهر، عنوان کرد: فرد خبیثی که مرتکب این جنایت مذبوحانه شده به همراه همدستانش دستگیر شده و تحقیقات در خصوص انگیزه و عاملان این جنایت در دست انجام است، بی تردید از آسیبی که در این حادثه به 3 تن از زائران حضرت رضا(ع) وارد شده است، نخواهیم گذشت.
تولیت آستان قدس رضوی بارگاه مطهر امام رضا(ع) را حرم امن الهی خواند و عنوان کرد: هیچ‌گونه ناامنی در حرم مطهر امام رضا(ع) قابل‌قبول نیست و از هیچ قصوری در خصوص این حادثه ناگوار نخواهیم گذشت و پیگیر این حادثه تلخ تا حصول نتیجه خواهیم بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *