سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / با همفکری و همگرایی برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش خواهیم کرد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / با همفکری و همگرایی برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش خواهیم کرد
دبیر کانون های خدمت رضوی در استان مازندران اظهار کرد: با همفکری و همگرایی و تجمیع اندیشه‌ها برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از مازندران، محمداسماعیل امامزاده در دیداری که ظهر امروز با مدیر کل کمیته امداد استان مازندران داشت، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی ما آمده است که خدمت به محرومین مورد پذیرش خداوند است و اعمالی مورد قبول درگاه خداوند است که در جهت رضای او و همراه با نیت خالص انجام گیرد.
وی افزود: کسانی که برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش می‌کنند، انتخاب شده از جانب خداوند هستند و از صفت مشترک همه پیامبران و اولیای الهی زدودن غبار فقر در همه حوزه‌ها بوده است.
امام‌زاده خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است تا کنار هم با تجمیع اندیشه‌ها آنچه در توان داریم به مرحله عمل برسانیم تا به لطف خدا و امام رئوف تأثیرات خوبی داشته باشد.
وی گفت: نقطه اتکای ما مساجد و شخص محوری نماینده ولی فقیه است خودمان را سربازان دینی در جبهه حق می‌دانیم و برای ارسال نیروی انسانی برای رسیدگی به پرونده‌های اشتغال در کمیته امداد اقدام خواهیم کرد.
این مقام مسئول اذعان کرد: کمیته امداد مازندران در راه رفع دغدغه‌های امام رئوف فعال است، دغدغه ما این است تا زمانی که پرچم اسلام در دست مقام رهبری به دست امام زمان(عج) برسد امن‌ترین شرایط را فراهم کنیم و به تعداد جمعیت استان خادم داشته باشیم.
در ادامه این نشست بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در مازندران بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما خدمت خالصانه به مردم است و قصد داریم همچون شهدا اولویت کاری خود را رسیدگی به مشکلات محرومان قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: حجم محرومیت‌ها در استان بسیار زیاد است، برای بروزرسانی در این بخش ما روستا به روستا در حال سرکشی هستیم که تنها با کار و مدیریت جهادی می‌توان موفق بود.
عالیشاه اعلام کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا باید تسریع در کار تشکیل پرونده‌های اشتغال و اعطای بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان وام را در دستور کار قرار بدهیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *