شنبه 22 اردیبهشت 1403 - Saturday 11 May 2024

النخاله: محور مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد

النخاله: محور مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد

 دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین گفت: محور مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در اوج آمادگی خود قرار دارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، زیاد النخاله در گفت و گو با شبکه المیادین، افزود: محور مقاومت از ایران تا عراق، یمن، سوریه تا فلسطین متحد است و بر وحدت و یکپارچگی میدان تاکید می کند.

وی اضافه کرد: همه جبهه های محور مقاومت امروز برضد دشمن صهیونیستی متحد است و با این اتحاد و پایداری و مقاومت ملت فلسطین، پیروز می شویم.

دبیر کل جنش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: محور مقاومت قدرتمند است و آنچه اکنون در جنوب لبنان، یمن و عراق در جریان است نشانه از وحدت این محور و آمادگی بسیار برای نبرد و مبارزه با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، زیاد النخاله دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین و «ابوفدک المحمداوی» معاون سازمان و رئیس ستاد حشدالشعبی عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس تهران حضور یافتند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز – ۱۷ فروردین ماه – همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافتند و روز قدس متفاوتی را رقم زدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *