شنبه 22 اردیبهشت 1403 - Saturday 11 May 2024

کمیته‌های مقاومت فلسطین: ملت ما کمک‌های ایران را فراموش نمی‌کند

کمیته‌های مقاومت فلسطین: ملت ما کمک‌های ایران را فراموش نمی‌کند

 کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملت و مقاومت فلسطین کمک‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد که امت اسلامی باید همه توان و امکانات خود را در روز جهانی قدس به میدان آورده و آن را به روز خشم جهانی و طوفان آزادگان برای مخالفت با ادامه قتل عام و نسل کشی مردم غزه تبدیل کنند.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز تجدید پیمان با قدس و مسجدالاقصی و غزه سربلند است که با خون زنان، کودکان و سالخوردگان و جوانان خود، هیمنه محور شرارت صهیونیستی – آمریکایی را به چالش کشده اند.

حماسه طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳، توهمات صهیونیست ها و افسانه غیرقابل شکست بودن رژیم صهیونیستی را که دشمنان امت اسلامی و خائنان، آن را به اذهان ملت های اسلامی و آزادگان جهان تزریق کرده بودند، متلاشی کرد.

نبرد ملت فلسطین از ابتدای اشغال و غصب سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ آغاز شد و عملیات طوفان الاقصی فصل درخشانی از صفحات مقاومت و مبارزه ملت فلسطین برای آزادسازی قدس و مسجدالاقصی و بازپسگیری حقوق غصب شده بود.

کمیته های مقاومت فلسطین در ادامه می افزاید: در روز جهانی قدس به بازوی همه مبارزان و مجاهدان قهرمان در حزب الله لبنان، نیروهای مسلح و انصارالله یمن و مقاومت اسلامی عراق که در پشتیبانی از غزه و یاری قدس به وظیفه خود در شعله ور کردن همه جبهه ها و میدان ها عمل کردند درود می فرستیم.

ملت و مقاومت فلسطین هرگز کسانی که در کنار آن ها ایستاده اند، بویژه جمهوری اسلامی ایران را که حتی یک لحظه از یاری ملت و مقاومت فلسطین کوتاهی نکرده اند فراموش نخواهند کرد.

از همه ملت ها و آزادگان امت اسلامی و در راس آن ها علما و مشایخ می خواهیم که برای یاری غزه و مخالفت با کشتار ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و پشتیبانی آمریکا و سکوت جامعه جهانی در جریان است به پا خیزند و به اعتراض و راهپیمایی بپردازند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *