یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - Sunday 12 May 2024

لندنی‌ها دوباره در حمایت از فلسطین به خیابان آمدند

لندنی‌ها دوباره در حمایت از فلسطین به خیابان آمدند

هزاران حامی فلسطین در لندن شنبه به خیابان‌ها آمده و خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ غزه شدند.علاوه بر این، آوای شعار پر سر و صدا و آشنای «از نهر تا بحر، فلسطین باید آزاد شود» نیز از میان جمعیت تظاهرکننده به گوش می‌رسد. آنان همچنین شعار «از لندن تا غزه، جهانی شود انتفاضه» سر دادند.

به گزارش ایسنا، تظاهرات حامیان فلسطین در لندن بعدازظهر به وقت انگلیس از «تقاطع بانک» آغاز شده و قرار است در «وست‌مینستر» به پایان برسد.

تظاهرکنندگان کاغذهایی در دست دارند که روی آن‌ها نوشته‌های در حمایت از آزادی فلسطین و پایان محاصره غزه نوشته شده است. آن‌ها همچنین خواستار پایان ظلم اشغالگران شده و رژیم صهیونیستی را تروریست خواندند.

علاوه بر این، آوای شعار پر سر و صدا و آشنای «از نهر تا بحر، فلسطین باید آزاد شود» نیز از میان جمعیت تظاهرکننده به گوش می‌رسد. آنان همچنین شعار «از لندن تا غزه، جهانی شود انتفاضه» سر دادند.

مقامات انگلیس محدوده پیرامون سفارت رژیم صهیونیستی در لندن را به عنوان منطقه ممنوعه اعلام کرده و به معترضان حق نزدیک شدن به آن را نمی‌دهند.

در تازه‌ترین دور از تظاهرات حامیان فلسطین در لندن، پلیس این کلان‌شهر امروز یکی از معترضان را به دلیل در دست داشتن پلاکاردی که رژیم صهیونیستی را با نازی‌ها مقایسه می‌کرد، بازداشت کرد.

پلیس لندن صدها تن از نیروهای خود را برای نظارت بر این تظاهرات سازماندهی کرده و حتی برای جبران کمبود نیرو، افسران پلیس منچستر هم به لندن آمده‌اند.

از سوی دیگر، همچنین رسانه‌ها از برگزاری تظاهرات‌هایی در پاریس و شهر ارهوس دانمارک خبر داده که شرکت کنندگان در آن خواهان توقف جنگ رژیم صهیونیستی به غزه شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *