جمعه 21 اردیبهشت 1403 - Friday 10 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یلدای خاطره‌انگیز بانوان خادمیار کاشانی برای نیازمندان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یلدای خاطره‌انگیز بانوان خادمیار کاشانی برای نیازمندان

خادمیاران‌ کانون بانوان و خانواده رضوی کاشان در آستانه شب یلدا با اعطای جهیزیه، سیسمونی و هزینه مشاوره دل خانواده‌های نیازمند را شاد کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، مسوول کانون بانوان و خانواده رضوی در کاشان یکی از بانوان خادمیار کانون صاحب الزمان(عج) با خرید و هدیه یک دست مبل ایرانی به ارزش ۱۰ میلیون تومان برای نوعروس کاشانی این زوج را راهی خانه بخت کرد.

سمیه عبداللهی افزود: این بانوی خادمیار علاوه بر دیگر کمک‌های خیرخواهانه خود با خرید و هدیه سرویس سیسمونی یک نوزاد به ارزش هشت میلیون تومان، دل خانواده نوزاد را شاد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین خادمیار دیگر کانون محلی صاحب‌الزمان(عج) با همکاری پایگاه ام الائمه در قالب پویش «آقا حساب کردند» تدریس خصوصی درسی ریاضی پنج نفر از دانش آموزان محروم پایه نهم را بصورت رایگان انجام داد.

به گفته وی کانون مشاوره یکی دیگر از کانون‌های زیر مجموعه کانون بانوان و خانواده رضوی نیز در کاشان با پرداخت نقدی هزینه ۲۰۰ هزار تومانی مشاوره یک سرپرست خانوار یلدایی شاد و گشایش بخش را نوید دادند.

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی یادآور شد: بانوان خادمیار کانون امام خمینی(ره) نیز با برگزاری روضه خانگی و توسل به حضرت زهرا(س) در آستانه شب یلدا لحظات خود را متبرک و منور کردند.

کانون بانوان و خانواده رضوی کاشان شامل سه کانون محلی صاحب الزمان(عج)، قاضی اسدالله و امام خمینی(ره) با حضور ۳۰ خادمیار به جز یاوران رضوی به عنوان یکی از کانون‌های تخصصی کانون مرکزی خدمت رضوی در این شهرستان در

انجام امور خیرخواهانه، کمک‌های مومنانه بویژه گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان در قالب اجرای پویش‌های رضوی فعالیت دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *