سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای بازی‌های متنوع دینی و معارفی در غرفه «قرآن وزندگی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای بازی‌های متنوع دینی و معارفی در غرفه «قرآن وزندگی»

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با تدارک 14 بازی نوآورانه معارفی در غرفه «قرآن وزندگی» میزبان زائران نوجوان امام رئوف است.

به گزارش آستان نیوز، غرفه «قرآن و زندگی» باهدف آموزش معارف قرآنی و دینی در قالب بازی‌های نوآورانه و خلاقانه ویژه کودکان و نوجوانان در ایستگاه نوروزی «بهار زندگی» در مجاورت حرم امام رضا(ع) راه‌اندازی شده است.
14 بازی در این غرفه  بر اساس یک سناریوی ابتکاری و خلاقانه برای کودکان و نوجوانان طراحی‌شده که یکی از آن بازی‌ها معرفی حیوانات اهلی اشاره‌شده در قرآن کریم است که با گرفتن دوربین تلفن همراه بر روی حیوان مدنظر، معرفی آن به‌صورت پویانمایی انجام می‌شود.
رکاب زدن دوچرخه به‌واسطه تلاش کاربر و روشن شدن تابلوی ال ای دی منقش به مسجد مقدس جمکران همراه با پخش دعای فرج از دیگر بازی‌های این غرفه با مفهوم امام شناسی است که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرارگرفته است.
بازی‌های موجود درنهایت یک مفهوم دینی، امام شناسی و سیره زندگانی چهارده معصوم(ع) را به مخاطب منتقل می‌کند که شرکت‌کننده بر اساس امتیاز کسب کرده دربازی‌ها جایزه دریافت خواهد کرد.
گفتنی است؛ فعالیت نمایشگاه بهار زندگی از ۲6 اسفند در دو نوبت 9 صبح الی 30/14 و عصر 16 الی21 آغازشده و تا ۱۲ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت از همین رو علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به ره باغ آیت‌الله واعظ طبسی(ره) در مجاورت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *